Jäkla skit

Sista lediga hemmahelgen på länge och jag hade sett framemot att åka upp på Träsket och köra skoter. Jag pratade tidigare med mamma och det blåser tydligen rejält. Trist!

Får väl hitta på något hemma istället.. Typ planera lektioner. Eller gå på en promenad, ja, det vill jag göra. Har inte rört mig på två och en halv vecka i princip och ätit en jäkla massa skit. Jag tror jag skulle behöva en promenad, eller tjugo. Tyvärr är det väl isigt som tusan därute och jag lär ju flyga direkt om jag ska försöka mig på en promenix. Har halkat och skadat knät tidigare strax efter en operation, och jag har inte lust att göra det igen, det är ju därför jag är i denna situation nu. Kanske ska gå på stan? Ut, jag vill ut! Skitväder, det snöar också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0