Jag somnade

Ja, efter seminariet igår alltså. Trött var jag. Idag har jag jobbat hela dagen, kändes väldigt skumt, men samtidigt som att jag inte varit därifrån mer än någon dag och inte nästan två månader. Eller ja, en och en halv.

Jag var till och med så hurtig imorse så jag tog en promenad till jobbet, tjugo över sex på morgonen.. Ja herregud. Men å andra sidan gick vi och la oss halv elva igår. Pensionär nästa! Imorgon jobba tio timmar, hoppas det är lika mycket folk så dagen går fort. Nu måste jag verkligen planera nästa veckas lektioner och rätta färdigt proven.

Blir lite film ikväll tror jag, Cornelis ska vi se. Ätit lite thai.

Ja nu vet ni vad jag sysslar med, för det är ju så himla intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0