Tandborstar

Jag köpte en rolig tandborste här om dagen (jo en tandborste kan vara rolig, i min värld kan den det), den hade extra långa borstar på vissa ställen (eller vad man nu säger), så att det blev som tandtråd. Lite coolt. Hehe. Men det är ju bra då behöver man inte använda tandtråd om man nu brukar göra det. Den var faktiskt skön att borsta tänderna med. Haha.

Jag har fortfarande inte fått tag på min historiehandledare, så nu börjar jag få lite panik. Han svarar inte på mina mail eller något. Jag måste försöka hinna nästa vecka och gå in på skolan och se om han är där överhuvudtaget. Hoff, jag blir så less. Hur svårt kan det vara att svara på ett mail liksom. Hoff!


En tandborste (obs bilden har inget med texten ovan att göra)

Jag gick ut på en promenad igår förresten. 3+grader och regn. Mm, härligt! Jag gissar att snön kommer snart, någon som vill slå vad?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0