Politik, eller nej

Jag tänkte skriva ett till politiskt inlägg, men jag skiter i det. Alla vet redan vad jag tycker om alliansen och deras politik. Så, nu går vi vidare.

Här har det snöat idag, jippie vad roligt...! Nu regnar det bara. Men jag har kopplat in motorvärmaren för nu är det kallt, plus två. Brr. En kursare från pedagogiken bor i Södertälje och där hade de +15 och sol, nästan tropisk värme. Ja, man vet ju var man bor i alla fall. Men ärligt, så mörkt som det är så kan det ju egentligen komma lite snö, det blir ju ljusare om inte annat.

Nu har jag i alla fall barrikaderat mig i köket med en kopp te.

Flyttpackning står på schemat resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0