Nu tar jag en paus



och tittar på Halv åtta hos mig. Nu börjar det bli riktigt flyttbart här hemma, nästan allt som inte behövs är nedpackat i lådor (nästan allt, sa jag). Jag fick ledigt jobbet på fredag, så då slipper jag städa under natten :) Vi har många som hjälper till att bära, så jag slipper (inte för att jag hade klarat det ändå, hehe), och så bjuder vi på pizza.

Jag tror jag ska börja torka ur köksskåpen idag, kanske. Om jag nu inte blir sittande i soffan, men nej, det har jag inte tid med, i så fall måste jag skriva på min hemtenta. Snart, snart, snart flyttar vi :)

Kommentarer
Postat av: Wilhelmann

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:39:48
URL: http://wilhelmann.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0