Hur mycket får man egentligen plats med i en trea?



En jäkla massa tydligen! Och det här är bara början... Ändå har vi bara bott här lite drygt ett och ett halvt år..

Den här helgen har bara sprungit i väg, förstår inte alls vad som hände. Så mycket som jag tänkt få gjort. Igår var jag och promenerade och fikade med O, som är här på blixtvisit över helgen. Sedan var det spelkväll, som inte slutade så bra. Det var nog sista spelkvällen det, tror jag. Jag förstår inte hur det alltid kan bli tjafs, oavsett vad man spelar, är inte det konstigt?!? Vi hann till och med med en kväll på Bistron, det var trevligt :)

Idag ska jag inte gå utanför dörren. Jag ska läsa ut veckans bok och sedan packa, packa, packa! Synd bara att solen skiner, kanske man skulle hinna med en promenad i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0