Höstliga färger


Riktigt höstväder ute, regn och rusk. Härligt! Kom just in från en timmes uppfriskande promenad. Jag älskar hösten, det är så vackert ute. I alla fall innan alla löv faller, vilket de i och för sig har gjort snart, men innan dess är det fint :)

Nu blir det repris på igår, Idol, partiledardebatt och packa lådor. Hade ju varit gott med popcorn, men min popcornmaskin har gått sönder (panik)! Den har varit på gång ett tag, men nu är den helt väck. Eller, ja den funkar ju. Den börjar snurra så fort man sätter i kontakten, trots att den är avslagen. Så jag vet inte, men det känns inte så bra. Den luktade bränt igår, så den exploderar väl om jag försöker idag igen. Men jag vet hur jag ska klara mig utan popcorn i två veckor, måste nästan köpa en innan flytten i alla fall. :) Popcorn är min drog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0