Fredag

Idag ser vi framåt stängning hela helgen och jobb till och med 17.30 nästa fredag. Jippie, säger vi då. Tog två extraskift nästa vecka. Folk är sjuka, bror slutar på söndag och vi har inga vikarier. Livet är roligt ibland. Jag har ju bara en bok att ta mig igenom nästa vecka och ca 15 frågor att besvara, men det är lugnt, jag kan läsa på nätterna. Höhö.


Jag vet inte varför men jag känner mig glad idag. Jaja, det ger sig nog också såsmåningom.

Jag hittade en massa fusk till Sim City igår. Experimenterade lite, men sedan insåg jag att det är ju inget kul om man kan bygga allt man vill, men ett slott vill jag gärna ha :)

Nu ska jag läsa lite till. Trevlig fredag alla ni som är lediga och får glädje av den.

Kommentarer
Postat av: Olbinjasmine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-06-07 @ 13:53:34
URL: http://olbinjasmine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0