Yeey

Sitter och tittar på Bonde söker fru. Jag brukar inte följa den, men jag tycker det är kul ibland, dock byter jag kanal när de ska ringa upp någon, jag tycker det är så pinsamt.

Alldeles, alldeles strax är det dags för detta


Yeey!
Min heliga kväll, den jäkel som stör mig på onsdagar kl 21, aj aj, då blir inte Jenny glad.

Snart, snart, snart börjar det :D

Jag fick göra popcorn i en vanlig kastrull idag, det var länge sedan, men det blir nog bra ändå. Till Grey´s måste det ätas popcorn! Min popcornmaskin åkte på tippen, den ville inte leva längre. Men det finns en helt ny i mammas och pappas garage och den är min!

Nu måste jag ladda!

Kommentarer
Postat av: Din Sambo

Greys e ju bara snusk för tanter =P

2010-10-06 @ 22:31:51
Postat av: Daniel

Popcorn ett måste till grey´s

2010-10-07 @ 14:36:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0