Söndag

Nu ska jag sätta mig och skriva i bloggen, så här får man inga läsare ;)

Jag borde egentligen plugga, jag borde skruva ihop Ikeamöbler, men jag ligger här i soffan och gör inget vettigt alls. Skönt!

Vi har haft besök av bebis idag, men hon börjar bli en ganska stor bebis, hon spydde ner sig själv, sin mamma och våran soffa. Hehe, ibland ska man inte ha en svart tygsoffa, men hon är töööt !!

Nej hoff, skitsamma om detta är en tråkig blogg, jag ids inte just nu, ska fortsätta ligga i soffan och titta på Rizzoli and Isles (eller vad de nu heter), och kanske lösa lite korsord. Mina popcorn tog nyss slut, men jag tror att jag har lite choklad kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0