Skit!

Hojja, jag satt och skrev ett inlägg, men hela datorn stannade så allt försvann, nu blev jag ledsen :(

Hur som helst, så tittade jag alldeles nyss på Ullared och de hade strul med kassorna. Tjejen som sprang runt med någon kortgrej sa att, det är inga problem, folk är så förstående..?!? Ge mig de kunderna! Idag hade jag en kund som blev förbannad för att jag inte förstod att hennes man var hennes man och att de var i sällskap, det var tydligen väldigt känsligt..


Nu har jag i alla fall myst mig ner i soffan med en filt. Sambon gick till grannen och nu har de åkt till en annan kompis för att spela tv-spel. Själv tänkte jag göra mig lite popcorn och äta lite choklad, det är ju trots allt fredag. Haha (nej jag har inte alls ätit choklad varje dag den här veckan..) Och så ska jag väl plugga lite, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0