Så!

Hemtanten inskickad och klar (jag hoppas i alla fall att den är klar, för jag vill inte komplettera.) (komplettera måste jag visserligen göra ändå, eftersom jag saknar en bok och inte kan skriva sidhänvisningar, men jag vill inte få mer att komplettera, eller U, hujeda mig). Klockan tio börjar nästan kurs, så lite andrum. Haha.

Förhoppningsvis har mitt liv lugnat ner sig nu, så jag kanske till och med hinner lite praktik (man ska inte hoppas för mycket).

Vi trivs i alla fall jättebra i lägenheten, trots gräsliga tapeter, men det ordnar sig, det löser sig :)

Här lite bilder från vår nya balkong.


Lite annan känsla än från den förra


Hehe

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan förbereda för nästa kurs.
Senare ska jag på stan och hämta en leksak ;)

Tjing, tjing

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas tentan går igenom!!!

2010-10-05 @ 14:16:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tack, det hoppas jag också :)

2010-10-05 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0