Revy !!!

Guud, vad trött jag är!! Helt sjukt! Jag är just hemkommen från revyrep, såå roligt! Nu var vi igång i år igen. :D

Alldeles för trött för att hänga med i improvisationer eller komma med några idéer, men ack så roligt att träffa alla igen. Tyvärr har vi förlorat några stycken i år, ni är och kommer förbli saknade. Det blir liksom inte samma sak utan dig Hubert!

Nej, hojja, jag vet inte ens vad jag skriver, borde gå och sova, men jag vet inte om jag orkar ta mig upp ur soffan.. Kanske får sova här i natt, eller så får sambon bära in mig när han kommer hem. Haha.

På lördag ska jag och mamsen och papsen åka till IKEA, yeey! Pappa ville åka till Luleå sedan och gå på hockey, så det blir väl natten där. Har verkligen ingen lust till det, men eftersom jag heller inte vill åka till IKEA själv så får det väl blir så då.

Hojja, vad jag svamlar känner jag, bäst att lägga ner detta nu tror jag.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja alice o erica var roliga tider! :) så kul med revy rep, guuud vad jag saknar det!! :) ha en fin helg. kram kram!

2010-10-08 @ 12:50:35
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0