Pretty Woman

walking down the street, pretty woman. The kind I'd like to meet, pretty woman

En av världens absolut bästa filmer, jajjamän, på TV nu! Men själv har jag tittat på Dear, John, den var också bra :) Jag hade velat se klart Pretty Woman, men den är så lång och jag ska upp och jobba snart. Ibland önskar man att man hade en TV i sovrummet. ;)

Men det är ändå skönt att man inte har någon.


Jag köpte förresten en leverpastej från Euroshopper här om dagen. Fy farao vad vidrig den var! Skulle äta den till frukost imorse, men jag fick slänga hela mackan (och leverpastejen), hade den äckliga smaken i munnen flera timmar efteråt. Isch! Aldrig mer Euroshopper. Fy!

Kommentarer
Postat av: Hermannagnete

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-27 @ 14:46:07
URL: http://hermannagnete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0