Moralkärring

Jag satt och läste lite bloggar på topplistor i morse till frukost. Tänk vad mycket småtjejer som bloggar och viker ut sig halvnakna i headern. Allvarligt, vet deras föräldrar om det undrar jag. Jag vill inte låta som en moralkärring eller så, men är det inte bättre att få läsare genom att vara sig själv än att vara halvnaken på bilder? Inte för att jag har så många läsare så jag ska väl inte säga något. Men kommer jag till en blogg där en tonåring står i bh och trosor eller liknande, då är chansen inte särskilt stor att jag kommer tillbaka. Men hey, det kanske bara är jag.

Jag tycker faktiskt det är ganska tragiskt hur många tjejer det egentligen är som visar upp allt de har och lite till för några minuter i rampljuset och knappt det. Förstår man inte att det är bilder som för alltid kommer finnas kvar på Internet. Det kanske är roligt nu, men frågan är hur roligt det är om några år.

Ja, jag kan väl säga så här, vill ni läsa läsa en blogg med en halvnaken brud, då har ni kommit helt fel ;)


Jenny visar inte upp sig naken minsann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0