Leksaker och frisörer

Jag leker med min nya leksak, och nej det är ingenting kinky

Iphone 4 :D (bild från apple.com)

Det är roligt :D

Jag har varit hos frissan idag också, det var välbehövligt. Han skrattar alltid när han tittar på mitt hår, jag kan inte riktigt förstå varför.. Kan det vara för att jag alltid klipper luggen själv och går till frissan typ en gång per år (ok, det var faktiskt andra gången i år, jag bättrar mig)?!? Det är ju jobbigt att gå till frissan, man måste boka tid och sedan måste man ju gå dit också. Riktigt jobbigt. Nu sa han till och med åh, herregud när han skulle borsta ut håret, jag kan inte riktigt klura ut om det var positivt eller negativt.. ?!? Hmm, nåja, nu är håret fint i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0