Jaha, det var ju typiskt

Blev så sugen på att spela lite Super Mario igår, vilket jag aldrig brukar ha tid med och vad händer, hela jäkla skitspelet går sönder. WTF?!? Hela jäkla skiten stannade, det gick inte att stänga av eller något. Till slut fick jag ut spelet, men det hände ändå ingenting, Mario och Yoshi stod kvar på samma ställe. Jag fick dra ut kontakten för att stänga av spelet och sedan gick det ju självklart inte igång igen. Hoff, så gammalt är det ju inte ( och inte så välanvänt heller). Spelet kanske fick en chock av att någon faktiskt spelade lite Mario på det.

Nu är jag sur!


Någon där ute som kan något om Nintendo Wii?

Det känns ju inte så jättelockande att köpa ett helt nytt spel... Jag måste ha mitt Wii, annars tränar jag inte! ( inte för att jag tränar så mycket ändå, men jag har ett Wiifit som jag kan visa upp ;) )

Förresten så insåg jag varför jag slutade spela New Super Mario, det är ju skitsvårt! Har helt kört fast i värld 3. Jag är till och med så dålig så spelet spelade en bana åt mig. Men nu kan jag ju inte bli bättre heller, vilket var mitt stora mål ,jag ska bli bäst! ;)

Snälla, snälla, komsi, komsi och fixa spelet åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0