Härliga söndag!

Just hemkommen från en promenad med stavarna. Jag kan inte jogga just nu för jag har så mycket problem med knät, plus att jag känner mig krasslig, men jag måste ju röra på mig. Annars får jag panik. Härligt väder ute, men det började snöa precis när jag kom hem, så nu är det inte så trevligt längre :)

Nu sitter jag i myskläderna och tänkte plocka fram skolboken, som jag totalt har ignorerat i helgen. Funderade på att sätta upp gardiner också, men kanske lite senare. Snart kommer sambon hem och ikväll blir det vin och spelkväll. Ja, är det så många som jobbar på helgerna så får man ibland dricka vin även på söndagar ;)



Är det inte förresten lite underligt att lediga helger alltid går så fort, medan jobbhelger segar sig fram..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0