Fredag!

Jaha, och?!? Jag jobbar hela helgen så vem bryr sig. ;)

Gårdagen blev inte alls som jag tänkte mig. Klockan var mycket innan jag ens kom igång med pluggandet. Jag for till jobbet kring tre för att deala lite med chefen, jag tänkte att kommer jag vid den tiden så kan hon inte ha något skift åt mig, men jo tjena. Det första hon säger när jag kommer; jag tänkte ringa dig, men jag har inte hunnit än, crap! Så det blev jäkligt stressigt, slänga i sig mat, jobba tre timmar och iväg på revyn (som för övrigt var riktigt rolig). Jag var helt slut när jag kom hem, vet inte varför egentligen, men så var det i alla fall. Hur som helst så fick jag ledigt tisdag, vilket var mitt egentliga ärende. Jag ska på föräldramöte. Inte som förälder och inte som elev, men som blivande lärare. Det ska bli riktigt spännande :)

Jag kan väl bjuda på en fin liten fredagsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0