Fixas och donas

Nu är vi i alla fall inflyttade. Lite ordning och reda på vissa ställen i alla fall. Köket är klart och min klädkammare (hörde ni det, klädkammare) (ja, om sambon får sitt tv-spelsrum, så förtjänar jag en klädkammare ;) ), är så gott som klar, måste köpa lite hyllor och grejjer dit in, men det hinns med. Sitter just nu och försöker sortera mina smycken, men jag är så trött. Grabbarna borrar och håller på med kablar och grejjer. Jag ska nog sätta mig en stund med min hemtenta och sedan sova. Upp klockan sex imorgon igen, och då hoppas vi på något fler timmars sömn än föregåendes tre. Vi var klar med städandet av gamla lägenheten till halv tolv, men jag kunde inte sova. Somnade kanske tre, och så upp och jobba åtta timmar från klockan sju, då är man pigg och glad.

Apropå sambons tv-spelsrum förresten. Det är ju bara skönt, då kan de stänga in sig där och skrika hur mycket de vill och så får jag resten av lägenheten för mig själv och dessutom soffan :) Dessutom har jag räknat ut att jag minsann får plats med en bäddsoffa därinne också. Så blir Jenny glad :)

Borde det inte förresten vara förbjudet att äta surströmming när man bor i ett flerfamiljshus. Fram med en lag på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0