22 oktober

Herregud, 22 oktober?!? Vart tog tiden vägen, det var ju nyss jul och nu är det snart jul igen. Här är det i alla fall full vinter.

Såhär såg badrumsfönstret ut imorse. Lite jobbigt med ett takfönster som inte går att öppna om det kommer mycket snö, man blir ju rädd att det ska rasa in när man duschar. Hehe. Men fint var det i alla fall :)

Det har verkligen snöat och snöat. Från tvåtiden i tisdags till igår kväll, typ. Vintern kom fort. Idag sken solen och någon minusgrad, helt underbart!

Det var lite jobbigt i onsdags när jag skulle hem från jobbet förresten, snöstorm och en bil som envisas med att imma igen på insidan, jag såg ingenting! Hittade inte min infart när jag skulle hem. Jag fick köra ett varv extra, hittade in sedan tack vare att det stod en bil där som skulle ut. Det var läskigt. Vi trodde att den skulle vara helt insnöad nu eftersom jag inte använt den sedan dess, men det gick bra.

Nu ska jag fredagsmysa med mig själv, det blir en lugn helg. Kanske går och tittar lite bowling imorgon.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0