Vojne vojne

Idag är en sån här dag

Soklaaa !! :) Möms!

Jag gick upp tidigt imorse (inte före fem, jag vägrar gå upp före fem), för att jag antog att jag behövde skrapa bilen på morgonen, de hade lovat minus 20 ute. Gick ut kl sex, varmt och skönt var det (-4) och bilen var alldeles oisig och fin. Crap, hade kunnat sova minst 20 minuter till, eller stanna i duschen en stund till, vilket var min första tanke (eller ja, egentligen var den några timmar till). Jaja, inga större missöden på jobbet i alla fall, förutom att jag hällde all korvspad från kokkorven på min fot så jag luktade korv hela dagen, det var trevligt..

Jag och sambon har haft julmys idag, Eller ja, vi åt köttbullar och potatis i gräddsås och sambon ville ha rödbetssalllad och julmust till. Sedan skulle han tända ljus och lyssna på julmusik bara för stämningens skull, hehe.

Nu tänkte jag sätta mig med denna

Sedan är det Grey's, Wii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0