Så fort det blir lite varmare så börjar det att blåsa

Jag har försökt ta en bild på mig själv nu hela morgonen, men jag vill inte riktigt fastna ;)

Jag sitter i alla fall här med tända ljus och en kopp te (som inte är så varm längre) och försöker värma mig lite. Jag är så frusen, brr!

Den här veckan är i alla fall en skön vecka. Tre skift på jobbet (peppar, peppar), varav ett avklarat och ett PM att skriva på. Lugnt och skönt. Även om PM.et kräver sin lilla tid (eller mycket tid).

Min maskeradklänning har förresten kommit, wee :) Nu måste jag bara hitta en bra frisyr (och någon som kan fixa den åt mig) och skor, så är jag fit för maskerad.

Nu skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0