Pepp, pepp, för stängningshelg

Oj,  vad många det var som läste här helt plötsligt, vad roligt :) Hoppas ni hittade någonting intressant, hehe.

Mitt hus ligger på 1.4 miljoner nu. Visning på tisdag, jag är som lite sugen.. Men inte sambon, då får du ta lån själv säger han :( Åh, mitt hus !! Ja men vad tusan, jag får väl dumpa honom och köpa hus på egen hand. ;)

Nä hörni, ska försöka läsa lite igenom mitt PM och se om jag kan skriva något mer. Är uppe i hela 4 sidor nu, hör och häpna. Konstigt det där, jag som alltid brukar ha svårt att begränsa mig, så fort jag ska skriva något får jag ägna flera timmar åt att korta ner texten eftersom den är alldeles för lång. Ja hoija, det är inte lätt att leva alla gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0