Ny vecka, nya tag

Hoff, mitt skrivmaraton igår var nog inte så bra, har grymt ont i huvudet idag och känner mig yr. Undra om det är en förkylning på g eller om det bara är hjärnskakningen som spökar. Ikväll ska jag i alla fall jobba, första gången på en vecka, spännande, eller inte...


50-talsbrutta :)

Maskeraden var jättekul! Intressant att se vad alla klätt ut sig till, vissa var dock enligt mitt tycke väldigt tråkiga.. Om jag får tycka, och det får jag för detär min blogg, höhö. Bäst var i alla fall E som var utklädd till ko, med brösten hängande och en snygg bh till ;) (ja alltså inte riktiga bröst utan kossans) (hade väl i och för sig varit rätt kul om det varit riktiga bröst eftersom E är en kille, men snygg kostym var det i alla fall ;) )

Nu ska jag se om jag lyckas få isär det där promenadbandet. Hade tänkt fixa med gardiner, men jag insåg att det är första advent om tre veckor, så det är nog ingen mening. Lika bra att vänta tills man får sätta upp julgardinerna. :)

Trevlig måndag alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0