Lätt hjärnskakning

Ja men jippie, vad roligt!

Tänkte komma ut och ta lite luft igår en sväng, halkade på en isfläck och flög raklång i backen. Jag trodde inte jag slagit i huvudet, men haft sån jäkla huvudvärk och varit yr och lätt illamående sedan dess, så jag kanske gjorde det ändå... Tänkte att det skulle gå över, men det blev bara värre så det var bara att pallra sig till akuten. Lätt hjärnskakning jajjamänsan. Sjukskriven i två dagar och jag får inte titta på TV, sitta vid datorn eller läsa.. Så jag får typ, ligga i sängen och stirra upp i taket. Väldigt roligt! Jag har för f-n ett PM som ska in på söndag, jag måste sitta vid datorn!

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0