Kär

Åh, "mitt" hus som jag alltid gått och spanat på är till salu
http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3QN2S3GQN1TI03OQ


Någon som har 1.6 miljoner att skänka mig?!?

Jag vill ha det !!

Annars sitter jag och har myskväll med mig själv. Sambon jobbar hela dagen och kvällen. Jag lyxade till det lite med ugnsbakad lax och bakad potatis med creme fraiche, rödlök och sallad, möms! Satte upp en gardin i köket också, men det passade inte. Vi har så ljust kök nu och vårt förra var så mörkt, så det bidde inget bra

Alldeles för beige (nej, det är inte fönstret som är snett, det är kameran, eller den bakom kameran kanske ;) ) Jag ska gå och titta på gardiner imorgon.


Åh, vad jag vill ha det där huset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0