Jobb, jobb, jobb

Sitter på jobbet och funderar på livet, eller ja, något sådant...

Fick inskickat PM:et nyss i alla fall. Läraren hade råkat glömma öppna mappen och eftersom den automatiskt är öppen i två dygn så blev sista dagen idag, det gillar vi :) Jag vet inte om jag är nöjd, känns som att jag borde kunnat göra mer, men å andra sidan går det inte att få bättre än godkänt på den här delkursen och det borde jag väl ha kunnat skrapa ihop till. Mhm.

Jag tror att jag har bestämt b-uppsatsämne, eller i alla fall nästan. Jag ska studera gamla bouppteckningar, tror jag, men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dem än.. Det får bli efter tisdag. Tisdag är sista seminariet, till det ska vi studera gamla b-uppsatser, sedan är det uppsatsskrivande för hela slanten. Känns faktiskt riktigt kul.

Nu peppa för att jobba resten, åt lite pasta nyss, men jag blev inte mätt. Det är jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0