Harry Potter !!

Nyss hemkommen från bio på denna film

Näst sista filmen, usch, blir ju nästan gråtfärdig. Så tråkigt!

Filmen då? Ja, måste nästan hålla med en recension jag läste som tyckte det mest kändes som en transportsträcka till slutet. Det är faktiskt sant, det är ju inte så mycket som händer egentligen, men samtidigt är det nödvändigt för att få hela sammanhanget. Jag vet inte, jag vill absolut inte jämföra filmerna med böckerna eftersom jag vet att det aldrig går att få med allting, men ibland, som med de andra filmerna, och framförallt i den här så kändes det som att det missas så mycket så det är svårt att förstå, men det kanske inte är så? Jag har ju läst böckerna, så jag vet ju allting och förstår allting, förstår ni vad jag menar?

Hmm, nu snurrade jag in mig själv till och med tror jag. Bra var den i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0