Det var en jobb(ig) helg

Jobbat, jobbat, jobbat och jobbat, typ.

Jag såg en skitkass film igår, Greenberg med han-vad-han-nu-heter. Se inte den.
Men jag köpte mig ostbågar, det var gott, stod ut hela filmen i alla fall. Ikväll ska vi titta på A-team, nej det är inte jag som valt film idag.

Vårat badkar är förresten trasigt, igen! Slangen som var lös när vi flyttade in har nu gått sönder (om den inte var det redan innan, men han tryckte dit den ändå..), så nu har vi återigen vatten över hela golvet. Det är så trevligt.

Jag har också insett att jag inte har någon aning om vad det är jag ska göra i den är kursen. Jag tror att jag ska skriva ett PM om någonting, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till..

Ja men gud vilket roligt inlägg det här är, känns som att jag lika gärna kunde låtit bli, men nej. Jag vägrar ta bort det igen. Läs och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0