Det har visst kommit lite snö i år


Så här såg vår balkong ut imorse ;) Eller, ja, den har sett ut så ett tag. Jag försökte skotta lite så den ser lite bättre ut, men jag vet ju inte vart jag ska göra av snön. Jag försökte flytta över lite till taket bredvid, men det blev ju fullt och började falla ner på gatan. Inte så bra när man bor högst upp mitt inne i stan, risken är stor att man träffar någon. Funderade ett tag på att bara kasta ner snön rätt på gatan, ingen skulle ju ändå se mig där uppe, men nää, det kanske inte var någon bra idé.Får väl hoppas att inte balkongen rasar ner på gatan, men den sitter ju på taket, så då måste ju hela taket rasa...

Jag är i alla fall nyss hemkommen från revyrep. Så himla roligt har vi haft ikväll. Skrattat i två timmar, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0