De goda nyheterna: skruvarna sitter som de ska. De dåliga nyheterna: du har en tråd i knät som inte borde vara där..

Hmm.. Ja ungefär så sa läkaren till mig när jag hade varit på röntgen. Jag vet inte riktigt vad det är för tråd, jag antar att det är något som har suttit fast och nu lossnat..? Läkaren hade i alla fall ringt till ortopeden och de ville titta på det. Får väl se hur länge jag måste vänta på det. Jag vet inte vad jag ska känna riktigt. Det är ju skönt att veta vad det är som gör så ont, men en tråd? Det låter lite läskigt.. Vi får hoppas att det inte tar allt för lång tid att komma till ortopeden.

Jag har förresten köpt mig en present idag

;) Nu kan jag äntligen äta popcorn utan massa strul igen. Jag förtjänar popcorn :) Och ja, självklart har jag invigt den idag, vad tror ni egentligen?!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0