B-uppsats

Titta vad fint :)

Den var inte alls svår att dra ut. Haha, Jag googlade lite och tittade på en you-tubefilm. Google är min bästa vän ;) Har till och med hunnit promenera en halvtimme på den imorse, shit vad jobbigt det var! Är fortfarande alldeles för trött av hjärnskakningen, men jag måste väl få röra på mig?!?

Nu tittar jag på föreläsning. Metodkurs nu i fem veckor. Hur skriver man historia, och hur skriver man en historisk uppsats? Jippie vad roligt. Om fem veckor får vi börja skriva B-uppsats och detta ska vara förberedelse till det. Jag har ingen aning vad jag ska skriva om !! Måste bestämma oss snarast. Men jag vet i alla fall vad jag har att göra under julen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0