Tonight's the night we're gonna make it happen

Lalalaaa

Vad händer ikväll då? Ja, det är ju Grey's. Alltid något att fira :) Popcorntime!

Hoff, hade en väldigt jobbig kund igår när vi skulle stänga. Vi stängde av postdatorn lite tidigare, för att vi ändå inte hade några kunder och fem minuter senare kommer det en som vill hämta post. Jaja, sa vi, det är väl bara att starta upp den igen. Men inte då. Datorn hade bestämt sig för att ta natt och ville inte vara med. Så det blev inget paket, kunden tyckte att då kan jag ju köra ut paketet åt honom imorgon, för han bor ju hela 2 mil från stan. Men va f--n. Om det nu är så jäkla dyrt att åka fyra mil, så nog kan jag betala det åt honom... Att man ens orkar bråka, nej, jag förstår mig inte på människor! Vi kan inte stanna kvar efter stängning eftersom larmet går igång efter ett tag, men jag trodde aldrig han skulle gå därifrån.


Idag skiner solen, härligt! Synd att man ska sitta inne hela dagen med böckerna. Tyvärr måste jag dra för persiennerna för jag ser ingenting, solen är i vägen, men jag ska inte klaga. Slipper jag ju se den och längta ut :)

Ska nog unna mig en liten promenad senare, på min enda lediga dag denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0