Tisdag

Det regnar ute, åh typiskt! Inte för att det gör mig något egentligen jag har ändå inte tänkt gå ut idag. Läsa, läsa, läsa! Men det var typiskt när jag var ute och sprang och det började regna innan jag ens kommit halvvägs, jag var sjöblöt när jag kom hem. Nåja, man skulle ju ändå in i duschen.. Jag tror förresten att jag ska öka på min runda lite, känns som att jag orkar mer än 20 min, så 30 får det nog bli nästa gång :)

Och inget pluggande blev det igår heller, jag tror att jag såg ungefär en halv föreläsning, var vädigt ofokuserad. Men, nej inte sommarlov än. Idag ska jag läsa.

Visst är det förresten kul när man får en utskällning av en kund, innan man ens hunnit öppna munnen? Ja, väldigt trevligt faktiskt, speciellt eftersom det inte var några problem denna gång. Han hade väl bara laddat upp sig hemma för att få skrika lite. Nå men varsågod, ut med dina aggressioner bara.

Förstår ni, det är sommar snart?!? Själv har jag fortfarande april, så jag tycker det blev varmt tidigt i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0