Sommar, sommar, sommar

Jag ser minst ett fel på den här bilden

det består av några högar med vitt bland allt det gråa.

Jag tog en välbehövlgi datorpaus igår. Eller, ja jag tog en sovmorgon, gick ut och sprang och sedan var det dags att fara på jobbet, så datorn hanns liksom inte med :) Underbart väder har det varit i helgen. Ja trevligt i alla fall för dem som varit lediga.

Synd bara att detta härliga väder som gör att man vill sitta med balkongdörren öppen gör att jag blir täppt i näsan och ögonen irriterade. Men men, ibland får man stå ut med sådant också :)


Hur länge håller denna sommar i sig tro? (Ja, jag håller på att tvätta, vi brukar inte ha kläder över golvet annars) Säkert kommer det snö lagom till helgen, när jag tänkte njuta av solen..

Nu tvättstugan och sedan full fokus på böcker och föreläsningar. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Henrikyvonne

Hello admin, nice site you have!

2011-05-05 @ 10:45:16
URL: http://henrikyvonne.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0