sär skrivningar (sära skrivningar eller?)

Sverige mot särskrivning måste lätt vara Facebooks bästa grupp. Mohahahaha. Hur svårt kan det vara liksom. Jag är allergisk mot särskrivningar!

Nu är i alla fall ett fönster rengjort och fint, somriga gardiner på plats :) Resten får vänta.


En föreläsning har jag hunnit se också. Nu tänkte jag diska och sedan hämta sambon och åka och köpa Thaimat, till mig, inte till sambon, han är så jäkla kräsen. Sedan blir det hockey. Hockey, hockey, hockey! Det ska bli spännande. Tyskland slog ju USA (yes!) och Danmark slog Finland (wtf och ännu mer yes!) så vi får väl se om Norge kanske lyckas slå Sverige. Hehe, man vet aldrig med sport :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0