Onsdag

Idag kör vi med knallrosa byxor

Ja men för tusan, man måste ju hitta någonting att lysa upp denna gråa dag med..

Idag ska jag och min kära mor gå och titta på en lägenhet. En trea på samma gata som jag och sambon redan bor på, men en bostadsrätt. Den såg inte så fräsch ut på bilderna, så jag tror inte vi vill ha den, men man kan ju alltid kika. Att titta på lägenheter är alltid roligt, det skulle jag kunna göra varje dag :) Det var därför jag ville bli mäklare en gång i tiden, så jag fick kika på hus och lägenheter hela dagarna. Nåja, det är ju inte för sent, jag har ju min examen där i bagaget någonstans. Eller så bokar jag bara in mig på visningar titt som tätt, så får jag det behovet stillat, synd bara att det enbart finns en mäklare här i stan, någon gång måste de ju börja misstänka att man inte är där för att köpa något. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0