Måndag

och vi ser framemot en sexdagarsvecka... Hoff, enbart eftermiddag, onsdag ledig och undra vad jag ska göra då..?!? Typ, plugga, kanske..

Fyra veckor kvar, sedan är det sommarlov :) Med jobb visserligen, men ändå, sovmorgon!

Nu måste jag verkligen ta tag i min VFU också. Jag har några timmar kvar att ha den här terminen och en redovisning med estettreorna som vi skulle haft före jul redan. Grym ångest över det har jag. Hoff. tyvärr är Erik (min historiehandledare) omöjlig att få tag på via mail och jag hatar att ringa till folk. Enorm fobi för det.. Jag ska försöka gå förbi där idag och hoppas att han är där, så vi i alla fall kan boka in en dag. Riktigt dåligt av mig, usch! Men samtidigt så är det ju inte mitt fel att eleverna inte kommer när vi ska ha redovisning, och jag har faktiskt jäkligt mycket annat att göra. Hoff! Ska ta tag i det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0