Måndag

Äntligen är helgen över. Jag är alltid helt slut när jag jobbar detta helgskift, 17-23 på fredag, 11-20 på lördag och 7-17 på söndag. I lördags jobbade jag dessutom från 10 då vi hade mycket kvar att fixa inför familjedagen.

Just det vi hade familjedag hela Coopområdet. Och jag var GB-clownen, som gick och delade ut glass till alla barnen. Haha, ja, jag var ju populär bland barnen i alla fall. De kom springande så fort jag visade mig :) Tyvärr tog glassen slut redan halv två och vi skulle hålla på till tre, så alla fick inte glass, vilket var lite synd. En hel del barn blev ledsna när clownen hade gått hem, men det är inte så mycket att göra. Vi fick bara ett visst antal glassar att dela ut och är det slut så är det slut. Nu var det ju tyvärr så att vissa barn fick fler än en glass, men det är ju omöjligt att känna igen alla ungar som kommer. Taskigt mot de som inte fick någon dock. Jag ska se om jag lyckas hitta en bild. Det togs en hel del bilder på mig, så kanske någon vill vara snäll och skicka en till mig.

Nu måste jag verkligen försöka motivera mig till att läsa lite till. Har en del kvar att gå igenom :(

Just ja, Tyskland vann ju Eurovision, nice! Grymt bra låt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0