Lördag

Hade en riktigt trevlig kväll med min kära vän igår. Hon hade med sig lite vin så vi satt här och snackade skit. Sedan drog vi med sambon och gick till Bistron och snackade mer skit :)

Så roligt att träffa henne :)

Jag träffade en gammal klasskompis jag inte sett sedan vi gick ut nian också. Det var riktigt kul, jag var inte säker på att det var han först, men jag tog mod till mig och gick fram och frågade om det var han. Det var det, även om det tog några sekunder innan han kopplade vem jag var. Det var verkligen roligt att se honom. :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, var och fikade hos O:s granne, då vi ändå tänkt ta en fika och de ville visa upp sitt nya kök. Sedan har vi suttit hos svärföräldrarna och tittat hockey. Kanada mot Italien, jag och svärmor tyckte det såg ut som pojkhockey, haha.

Nu ligger jag i soffan och funderar om jag ska plocka fram skolböckerna, läsa Breaking Dawn eller kanske kika någon film på datorn.. Vad skönt med en lördag helt utan planer för en gångs skull.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0