Joråsåatte

det var roligt att åka till jobbet igår morse, halv sju på morgonen, fullt med snö överallt, nollgradigt ute, sommardäck på bilen...
Först höll jag på att krocka med en traktor för jag såg inte att den kom, och det var inte så lätt att bromsa i nedförsbacke, och eftersom jag tvärbromsade körde jag fast med bilen, eller ja, jag kom inte framåt i alla fall, så då fick jag backa innan jag kom någonstans, sedan hamnade jag ju bakom traktorj-eln som körde trettio, och jag kunde ju inte heller köra om eftersom han lämnade sådan vall så då hade jag garanterat kört fast, så jag fick svänga upp och köra en annan väg till jobbet.. Det var intressant.

Nu är snön nästan borta igen, men det kommer bara mer och mer. Kul kul. Att man aldrig lär sig att det alltid kommer snö i maj..

Jag var ut och joggade idag också, orkade nästan en hel kvart! (och då var dessutom de sista tre minutrarna i uppförsbacke, med motvind) Wiiet kanske ger mig något ändå, i höstas orkade jag max fem minuter innan jag var tvungen att gå en bit. Noll kondis, det är jag det! Men nu jäklar, Jenny ska bli en joggare, haha, vem hade någonsin kunnat tro det?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0