Jag är bäst på att köra bil

(det är bara det att ingen annan vet det än och ställer sig i vägen, inte mitt fel..)

Så gissa vad jag gjorde igår..

(jaja, bilen är skitig, men det är inte det jag syftar på) Jag skulle parkera, men det var en biljäkel i vägen. Väldigt fint.


Titta, jag har klippt mig! Äntligen säger ni då (Ja, det gjorde nog frisören också) Haha, han verkade inte så förtjust över att jag klipper luggen själv.. Ja vi tar 50 kr för att klippa luggen här, bara så du vet. Ja, det kan ju vara bra att veta :) Skönt att bli av med röran, riktigt risigt var det. Klippte mig hos en kille för första gången också, det var spännande och billigt. Jag tycker om att klippa mig hos frisörelever, de brukar vara duktiga. Jag har i alla fall bara bra erfarenheter av det. Nöjd och glad är jag.

Om man nu skulle ta och titta i någon skolbok innan Grey's, kanske. Tänkte titta en föreläsning, jag har redan tre hängande (efter tre dagars kurs, det är bra gjort), men sambon har snott mitt headset och spelar NHL med gänget. Så jag får väl öppna boken istället. 1800- och 1900-tals historia, inte lika kul som äldre historia, mycket politik, men det är ganska kul ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0