Italien!

Jag började började planera min semester igår. Jag har bestämt att vi ska åka till Sardinien i Italien i två veckor. Sambon är väl inte riktigt med på idén, jag tror han tycker det är lite överambitiöst, men vaddårå? Det såg riktigt mysigt ut :)

Jag pratade med en kompis igår, hon ringde och frågade om jag skulle vara i stan när hon kom upp. Så klart jag är! Så nu vet jag när mina vänner kommer, och ingen av dem kommer vara här när jag har semester, så vad ska jag sitta här och tråka för? Sambon jobbar mina första två veckor, och jag har ingen lust att sitta här helt ensam. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men något kul ska det nog bli. Men sedan de två veckor vi har tillsammans vill jag gärna åka utomlands, och bara ta det lugnt och slippa tänka innan skolan börjar igen. Men vi får väl se. Vi har ju tänkt boka en Japanresa till våren, så egentligen kanske vi borde spara pengar till det och då kanske Sardinien är lite överambitiöst, men det såg ju så mysigt ut! Jaja, får väl ta en sista minuten någonstans, bara det inte är för varmt och kryllar av turister, för då stannar jag hellre hemma. Då kan vi väl räkna bort typ alla medelhavsländer då med andra ord..

Hmm, hmm, får fundera lite mer på saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0