Idioter

Hoff, hur ids man ens råna en Konsumbutik?!? Vill man ha pengar kan man väl råna en bank istället. Och med en kätting, är inte det typ en kedja av något slag? Hmm, hur får man den idén? Ja men titta jag har en kätting i byrålådan, jag tror jag går ut och rånar Konsum...

Och nej, nu menar jag inte att jag tycker att man ska gå och råna banker hit och dit. Jag menar bara att så mycket pengar får man väl inte av att tömma kassan på Konsum och ska man åka dit för ett rån så kan man väl lika gärna åka dit ordentligt.. Och då är det väl lika bra att råna en bank så man får ordentligt med pengar och inte bara några tusenlappar från Konsumkassan?!?

Kommentarer
Postat av: Georgmaia

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-07-11 @ 08:00:30
URL: http://georgmaia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0