Hockey-VM

Hahaha, säga vad man vill om Bengan, men humor har han i alla fall. Time Out med mindre än en sekund kvar. Haha, det är ju roligt ju :)

Nu sitter pappa och försöker bygga ihop mitt Ikea-skrivbord. Det var inte så jäkla lätt det där. Men hade jag gjort det själv så hade det nog mest slutat med en jäkla massa tårar. Sådant där är inte min grej. Nästan 5000 gick det på Ikea igår, men jag köpte bara nödvändiga saker, som alltid :)

Bilder kommer senare, när bordet är färdigbyggt :)

Nu måste jag läsa lite mer, vi ska lämna in något imorgon med gruppen, men vi vet inte riktigt vad. Kul när lärare helt plötsligt blir lediga utan att meddela, och inte heller meddelar vem som är ersättare. Kul, kul.

Trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0