Fredag!

Solen skiner och jag är ledig. Jag tror att jag ska ge mig ut på en joggingtur i mina nya skor.
Me like!

Ikväll ska jag träffa min älskade vän O, som är hemma på besök från Stockholm. Är det inte en underbar dag, så säg? Jag har bara ungefär tre föreläsningar att titta på, fyra med den som går just nu (jag vill inte se föreläsningarna live, det blir mer intimt när de är inspelade bara för oss som går distans haha), och kanske 100 sidor att läsa, eller något. Just nu är det industriella revolutionen och franska revolutionen som står på schemat.. En fullspäckad dag med andra ord :)

Just ja, måste in och bråka med biblioteket också. De har gett mig en räkning på en bok de sa att de skulle låna om åt mig. Det gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0