Fredag


Idag laddar vi upp med mjukiskläder till pluggandet. Jag ska ju ändå inte ut genom dörren förrän fem och då med jobbarkläder på..

Nej, det blev inget Sverige i ESC-finalen, men det förstod jag ju. För första gången sen typ 1958, eller något. Europa förstår inte Sveriges musik, så enkelt är det. Jag tyckte Annas låt var bra, men hade vi skickat Salem, då hade vi sopat banan med alla, så det så! Sambon, han tror fortfarande på Peter Jöback. Hehe

Hmm, jag tror att lärcentret just kom med det intressant förslag till mig, men jag får nog återkomma till det, vet inte om jag kanske missuppfattade..

Nu läsa, läsa, läsa. En vecka till, bara en vecka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0