För jag har bara regn hos mig (eller snö, hur var det nu?)

En liten undring så här på en onsdag bara, hur kommer det sig att alla på Hogwarts inte är typ sjukt överviktiga, med tanke på hur mycket det äter? Sedan lär det väl knappast få särskilt mycket motion heller och inte är de utomhus särskilt ofta, så de borde ju vara jättebleka?!? Är det någon sorts trollkonst jag inte känner till, för i så fall vill jag också veta...


En outfit-bild, why not, liksom?

Och en lite mer närbild.. (Blek var det ja..)

Jag känner mig glad idag och jag vet inte varför. Kanske för att det är sommar snart. Hahaha, nu var jag rolig. Det snöar ute och är nollgradigt. Vadå juni om en vecka? Äh, vi skippar sommaren i år va?! Satt och skrattade för mig själv åt alla roliga grupper och statusuppdateringar på Facebook, ja men det är ju bra att man är lättroad :)

Nu ska jag försöka motivera mig till att läsa lite, jag måste ju titta på reprisen av Eurovision-semin som börjar om en timme. Alla säger ju att det var så jäkla kasst, så jag kommer säkert tycka det är underbart. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0