ESC semifinal 2

Ja nej, jag vet inte vad jag ska säga. Jag sitter med datorn i knät och boken vid sidan och tittar på andra semifianlen i Eurovision. Och nej, jag vet inte vad jag ska säga. Sha-la-li, sha-la-la..  Turkiets bidrag gav mig huvudvärk. Det var då inte mycket som var bra eller ens stack ut ur mängden. Jag gillade Cypern, han var söt., det var en mysig låt. Ja, hoija, skulle det här vara den bra semifinalen?!? Ja, i och för sig, det som var i den första var ju ännu värre. Här fanns det ju i alla fall lite man kunde lyssna på.

Men tror jag att Sverige går vidare? Nja, tveksamt, men jag gillar henne. Jag tycker låten sticker ut, men det verkar ju ingen annan tycka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0